Scroll naar beneden

MAAK KENNIS MET DE ONDERNEMER

Opgegroeid als zoon van een biologische-dynamische bakker met een alternatieve visie op voeding. Jochem Keune heeft van huis uit meegekregen kritisch te zijn op wat wij eten en hoe wij ons eten maken. Vanaf zijn 18de heeft hij voor een periode van 7 jaar elke zaterdag op de Noordermarkt in Amsterdam de biologisch-dynamische zuurdesem broden uit de bakkerij van zijn vader verkocht. Een belangrijke periode waarin hij ervaren heeft dat authentieke bereidingen van onze voeding meer toekomst heeft dan ooit. Zeker in een tijd waarin de verpakking van ons eten meer aandacht krijgt dan de inhoud. Met authenticiteit wordt bedoeld dat de herkomst van ons eten kan worden geduid. De voormalige bakkerij van zijn vader staat op een boerenerf waaromheen het graan groeit dat toen in eigen maalderij gemalen werd. Nu nog komen producten van De Volkslust uit een biologische bakkerij met identieke werkwijze. 

Jochem Keune is de ondernemer achter De Volkslust en geniet elk moment van het ondernemerschap in de horeca. Hij geniet ervan om onze gasten mee te nemen in het verhaal achter onze producten in een aangename ambiance. Zijn visie is dat wij "van de achterkant de voorkant maken". Oftewel; laat zien waar ons eten vandaan komt en hoe het gemaakt wordt. Geniet daarbij van goede koffie, thee of van een biertje dat gebrouwen is van ons eigen zuurdesem speltbrood.

Graag tot ziens in De Volkslust.

jochem.keune@ks-group.nl